stinassims

Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

Aurora Skies - nerladdat!

Av Stina - 27 februari 2013 15:25

Hej! Laddade nyss ner Aurora Skies, den nya staden i The Sims 3 som EA släppt. Tyckte priset var galet dyrt och eftersom man inte kan köpa den i affärerna så laddade jag ner den olagligt...

Första gången måste jag erkänna. Men jag slösade inte bort några pengar! :)

Ska ta och spela den nu för första gången. Om den är helt säker kan det hända att jag lägger upp länken på bloggen! 

Så, vi hörs!

 


 
 
Tilda

Tilda

27 februari 2013 16:15

Jag har varit så badass att jag till och med laddat ner Lucky Palms, Sunlit Tides, Aurora Skies, Hidden Springs och Monte Vista. Tycker det känns så onödigt att betala så mycket för en ända stad! Förresten, länkbyte?

http://simsti.bloggplatsen.se

Stina

27 februari 2013 17:42

Håller helt med! Och javisst!

 
Simsing.blogg.se

Simsing.blogg.se

27 februari 2013 17:54

Svar: Jag har aldrig varit med om det. Men det kan ha och göra med om du har några mods installerade, har du det? Isåfall bör du uppdatera dem. Prova alltid att rensa cache och sådant också!

http://simsing.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 14 april 2013 20:03


 

Av Stina - 14 april 2013 12:54

Här är den officiella trailern till The Sims 3 Semesterparadis (Island Paradise på engelska) som släpps i Juni i år!  Jag vet att jag är lite sent ute, men bättre sent en aldrig...   Här är broadcasten om Semesterparadis för er som missade d...

Av Stina - 13 april 2013 23:49

   Philip Swansson Jennifer Swansson  

Av Stina - 6 april 2013 21:48

  Ja. Idag var min kompis Filippa här och jag kom på den smarta idén att spela lite Sims! Vi slog oss ner vi datorn och jag började göra en sim. Hon hette Perla i efternamn minns jag hennes förnamn kan jag inte komma ihåg. Sedan skulle Filippa gör...

Av Stina - 6 april 2013 12:54

     

Hej och välkomna!

       

    

Jag heter Stina och är 12 år och detta är min blogg om The Sims 3. 

Här får du ta del av mitt spel, mina simmar och läsa lite guider osv.

Så ja. Ha det så kul. (c: 

....................................................

    Fråga mig gärna om länkbyte!

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Blogglänkar


Skapa flashcards