stinassims

Direktlänk till inlägg 1 mars 2013

Mitt spelande - Emelie Kronblom

Av Stina - 1 mars 2013 16:45


Jag har spelat lite (läs MYCKET) med min sim Emelie, så jag tänkte visa lite vad som hänt :)
 


Emelie har träffat en kille! Hans namn är Christoffer Steel och bor i Sunset Valley. Gjorde en liten makover på honom...

så nu är han snyggare!   

De blev tillsammans och är nu ett litet sött par som strosar runt på gatorna i Sunset Valley. Han flyttade senare in hos Emelie när han fått reda på att hon var gravid(!). Han höll henne sällskap hemma när hon var ledig från sitt jobb som Ja-sägare (en gren inom karriären politik). Han skaffade senare ett jobb inom utbildning.

 

Efter några dagar skulle Emelie föda! Christoffer fick lite panik (ni kan se, typ, halva hans panikpose i bakgrunden) men följde med henne till sjukhuset där deras barn föddes. Och det blev en...

 

pojke! Hans namn är Theo och är nu småbarn. Han är jättesöt! Han är väldigt älskad av både sin mamma och sin pappa. 

 

Här går han i barnstolen ^^


Ja, det var det "viktiga" som har hänt i mitt spel! Ha det så bra :)

 

 


 
 
SimsMixy

SimsMixy

2 mars 2013 12:10

Kan du ladda upp huset på mediafire? Såg fint ut, och kanske även den nya Cristoffer? Haha, han är så söt och huset såg riktigt vackert ut!

http://simsmixy.bloggplatsen.se

Stina

2 mars 2013 12:23

Visst, vi får se :)

 
Ingen bild

Sofia

17 mars 2013 10:46

Hej jättebra blogg!
Vart fick du barnstolen ifrån? nåt expansion eller har du laddat ner den?

Stina

17 mars 2013 10:55

Hej! Jag fick stolen genom att ladda ner världen Aurora Skies till mitt sims. Jag har skrivit ett inlägg om världen och där har jag även länkat till nedladdningssidan: http://stinassims.bloggplatsen.se/2013/02/27/9528222-aurora-skies-minirecession/
Det är dock olagligt att ladda ner världen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 14 april 2013 20:03


 

Av Stina - 14 april 2013 12:54

Här är den officiella trailern till The Sims 3 Semesterparadis (Island Paradise på engelska) som släpps i Juni i år!  Jag vet att jag är lite sent ute, men bättre sent en aldrig...   Här är broadcasten om Semesterparadis för er som missade d...

Av Stina - 13 april 2013 23:49

   Philip Swansson Jennifer Swansson  

Av Stina - 6 april 2013 21:48

  Ja. Idag var min kompis Filippa här och jag kom på den smarta idén att spela lite Sims! Vi slog oss ner vi datorn och jag började göra en sim. Hon hette Perla i efternamn minns jag hennes förnamn kan jag inte komma ihåg. Sedan skulle Filippa gör...

Av Stina - 6 april 2013 12:54

     

Hej och välkomna!

       

    

Jag heter Stina och är 12 år och detta är min blogg om The Sims 3. 

Här får du ta del av mitt spel, mina simmar och läsa lite guider osv.

Så ja. Ha det så kul. (c: 

....................................................

    Fråga mig gärna om länkbyte!

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Blogglänkar


Skapa flashcards