stinassims

Direktlänk till inlägg 2 mars 2013

Spelet laggar....

Av Stina - 2 mars 2013 12:26

Upptäckte nyss att min spel har börjat lagga jättemycket! Har rensat min The Sims 3-mapp och avinstallerar lite städer...

Tycker detta är jättetråkigt, så vi får se om jag kan göra en del av Systrar (som ni verkar vara väldigt posetiva för ^^) eftersom jag kan behöva avinstallera världen hushållet bor i... Och då är serien = DÖD. :(

Så ja. Vi får se. Önska mig lycka till! 

 

En av bilderna jag hann ta igår till första delen av Systrar...

 

 
 
misan

misan

2 mars 2013 13:52

LYCKA TILL! hoppas det funkar sen :)

har du laddat ner den stilen eller följer den med typ photoshop som du har andvänt till din header och där det står systrar?

http://misansims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fanny

2 mars 2013 18:23

Åhh, jag som tyckte den värka så bra! :/
Du kan ju försöka göra nya personer som liknar de..
Aja, lycka till! :)

 
N A N O S I M S ♥

N A N O S I M S ♥

2 mars 2013 18:43

hatar när det ska lagga, grrr.. speciellt när man måste ominstallera allt! :o

http://nanosims.blogg.se

 
Noralofveen

Noralofveen

12 mars 2013 12:19

Vad heter typsnittet i din header?

http://noralofveen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 14 april 2013 20:03


 

Av Stina - 14 april 2013 12:54

Här är den officiella trailern till The Sims 3 Semesterparadis (Island Paradise på engelska) som släpps i Juni i år!  Jag vet att jag är lite sent ute, men bättre sent en aldrig...   Här är broadcasten om Semesterparadis för er som missade d...

Av Stina - 13 april 2013 23:49

   Philip Swansson Jennifer Swansson  

Av Stina - 6 april 2013 21:48

  Ja. Idag var min kompis Filippa här och jag kom på den smarta idén att spela lite Sims! Vi slog oss ner vi datorn och jag började göra en sim. Hon hette Perla i efternamn minns jag hennes förnamn kan jag inte komma ihåg. Sedan skulle Filippa gör...

Av Stina - 6 april 2013 12:54

     

Hej och välkomna!

       

    

Jag heter Stina och är 12 år och detta är min blogg om The Sims 3. 

Här får du ta del av mitt spel, mina simmar och läsa lite guider osv.

Så ja. Ha det så kul. (c: 

....................................................

    Fråga mig gärna om länkbyte!

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Blogglänkar


Ovido - Quiz & Flashcards